|
||||||
| Sy ditt eget bæretøy Hvordan syr man bæretøy? Finn og del hjelp og erfaringer! |
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Sy ditt eget bæretøy!! *samleside for oppskrifter*
SLYNGER OG LOMMESLYNGER
Vendbar lommeslynge Silkeslynge Fjummsislynge Dobbeltsidig ringslynge MEITAI, PODAEGI Sleeping baby oppskrift oversatt til norsk Smula Meitai Ulla podaegi Super enkel Meitai ala Ulla med kommentarer Super enkel Meitai ala Ulla m/ bare bilder FORMSYDD Ulla Chunei LITT AV HVERT utenlandske sider
Stolt mamma til Sebastian 19.03.05 og Mikael 15.12.09 og lykkelig kone til gubben! ![]() The earth does not belong to man,Man belongs to the earth. All things are connected Like the blood that unites us all. Man did not weave the web of life, He is merely a strand in it. Whatever he does to the web,He does to himself.
Sist endret av Imse : 14-01-2009 kl 14:06 |
|
|
||||
|
||||
|
Linken for silkeslynge er feil, den peker til vendbar lommeslynge-tråden. Hvis det er Taratroll sin silkeslynge du tenkte å linke til her, så er det denne: http://tettinntil.no/forumet/showthread.php?t=1379
|
||||
|
||||
|
Dytter litt på denne jeg, så link i hovedinnlegget kan bli rettet opp
|
||||
|
||||
MT med sjalstropper-oppskrift?![]()
|
||||
|
||||
Signerer denne!
|
||||
|
||||
|
Vid podaegi? (Ja, jeg skjønner at den nok er ganske enkel, men det er jeg også... )
|
||||
|
||||
|
psst. Silkeslynge-linken er forsatt feil - se Filakias post for riktig.
|
||||
|
||||
|
Sitat:
Imse -super moderator- |
|
|
||||
|
||||
Lik som vanlig MT - bare kante stroppene istedenfor å sy dem sammen og ha polstring i
|
|||
|
|||
Hei, noen forslag til stoff for elastisk sjal?
|
|
|
||||
|
||||
|
Men er det det samme somLupita?
Sist endret av pålandet : 06-07-2009 kl 17:45 |
|
|
||||
|
||||
| Sjal tai, mener jeg. |
![]() |
|
«
Forrige tråd
|
Neste tråd
»
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| SE HER: Vil du sy ditt eget bæretøy??? | Bobla | Jeg er NYBEGYNNER og behøver hjelp! | 0 | 27-02-2008 13:03 |
| Kommer du til å selge ditt første bæretøy? | Oliva | Bæreprat | 53 | 09-01-2008 19:28 |
| Sy ditt eget bæretilbehør!! *samleside for oppskrifter* | lucifer | Sy - klær og tilbehør | 2 | 03-01-2008 22:32 |
| Hva er ditt beste bæretøy? | Mariell | Bæreprat | 14 | 07-08-2006 21:44 |
| Oppskrifter til noe annet enn bæretøy? | ohelene | Sy - klær og tilbehør | 3 | 13-07-2006 00:27 |

G Mai06 

Retromamma
des.07 All we need is 
(aug -07) som ikke er bærebarn lenger.

Linjærmodus