|
||||||
| Klær og tilbehør til store og små! Utslag av kreativitet gir også klær og tilbehør til store og små! Del oppskrifter og bilder og galleribiler av dette med dine med-forumsmedlemmer! |
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Kjempefin oppskrift, rubina. Men jeg vil fortsatt ha bilder, jeg. Synes det er lettere å forstå oppskriften da!
Mamma til lillevennen født september 06 Bærer ikke så mye lenger men har hjemmelaga ringslynger, Didymos purple waves, EllaRoo Christiane, Amasonas Antigua, en nydelig lavendel Tettitett og nydelig fe onbu med marimekkoblomster. |
|
|
||||
|
||||
|
Da har jeg prøvd meg på booties, med bilder. De ble store, men dere ser jo gangen i det da. Alle delene Sy sammen inner delen Ytterdelen. Sy de to sammen, men la det være en åpning til vrengning. Ferdig. På siden av voksi sine. Litt store ja! Kommer med bilde på lillesøster i morgen. Beklager store bilder. Klarer ikke lage de mindre.
|
||||
|
||||
SUPRE bilder![]() Takk
|
||||
|
||||
|
Supert Tigergutt! De var lækkre, noe å prøve seg på når jeg kommer hjem fra ferie!!
|
||||
|
||||
Tusen takk, Tigergutt! Akkurat en slik bildeserie som ullete sy-hoder trenger.
|
||||
|
||||
| SUPERT! Disse skal jeg prøve meg på! |
|
|
||||
|
||||
| Så flott då!!! Nå kan kanskje e og få til slikt!!! |
|
|
||||
|
||||
Så flott bildeserie!
|
||||
|
||||
Oi - såg faktisk ut som noko til og med eg kanskje kunne få til!? Genialt med bilde-oppskrift - tusen takk!
|
|||
|
|||
|
Åh fantastisk!! Dette har jeg og hatt lyst på lenge!! Tusen takk for forklaring og bilder!
|
||||
|
||||
|
åh supert! dette skal jeg prøve meg på ja!
|
|||
|
|||
Supert,endelig noen som vil dele .Dette må jeg prøve meg på.Tusen takk for kjempe flott bildeillustrasjon.
|
|
|
||||
|
||||
Så flott at noen lagde billedserie av å sy booties! De ble fine og, om noe store.. Har tenkt på det når jeg var borte![]() Jeg lagde og en prøvebooties før jeg sydde på "ordentlig" og det var lurt!
|
||||
|
||||
|
Hvordan finner du størrelse? Er det one size fits all, eller syr dere forskjellige størrelser? Måler foten og lager bunnen utifra det... og beregner høyden sånn sirkus opp til kneet eller?
|
||||
|
||||
![]() Denne bør klistres som viktig
|
||||
|
||||
|
Hmm... Noen som har prøvd seg på LANGE sånne? Sånn at de blir kombinerte Babylegs og booties, liksom? BootieLegs, liksom
|
||||
|
||||
|
Med bilde så dette litt enkelt ut... kanskje jeg skal bestille meg noe fæncystoff å prøve?
|
||||
|
||||
|
Får bare røde kryss ved bildene jeg ! HAr en rest av ullfilt, går det an å bruke for eksempel ?
|
||||
|
||||
|
Sitat:
|
||||
|
||||
Da har jeg funnet ut at jeg er seriøst ubrukelig på å sy booties. Hadde kanskje hjulpet litt om jeg husket oppskriften her skikkelig, men det blir leeeenge til neste forsøk for å si det sånn
«
Forrige tråd
|
Neste tråd
»
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| noen som har oppskrift på mei tai? | katari | MeiTai/Onbuhimo/Podaegi | 2 | 18-11-2007 16:42 |
| Step by step (gjerne bilder) oppskrift på solhatt??? | Milla | Det kreative hjørnet | 4 | 12-07-2007 22:48 |
| oppskrift på booties | pernillemor | Det kreative hjørnet | 9 | 26-04-2007 22:57 |
| Trenger noen mål / oppskrift på MT | Nakkinekki | Det kreative hjørnet | 2 | 13-02-2007 23:09 |
| Noen som har oppskrift på Totseat? | mooica | Det kreative hjørnet | 1 | 17-10-2006 10:00 |

Andreas er stolt storebror til
Linnea!

.Dette må jeg prøve meg på.Tusen takk for kjempe flott bildeillustrasjon.
Har tenkt på det når jeg var borte
og blir båret på mange måter

f.98 - verdens beste storesøs står på egne ben !
f. 07/06- utsatt for bæreforsøk !

Linjærmodus