Min 7åring hadde bursdag nettopp og ønsket seg top model tegnebok (den har skikkelser som man tegner på klær på selv), oppgavebøker, littlest petshop, lego, hobbysaker (makramè og sånne aktivitetssett fra Panduro bl.a.), spill til pc og ds og lettleste bøker.
Min 7åring hadde bursdag nettopp og ønsket seg top model tegnebok (den har skikkelser som man tegner på klær på selv), oppgavebøker, littlest petshop, lego, hobbysaker (makramè og sånne aktivitetssett fra Panduro bl.a.), spill til pc og ds og lettleste bøker.
Har du forslag til noen pc og DS spill? Skal også ta meg en tur til Panduro på mandag. Har jo vært der en del ganger i det siste, men ikke tenkt på aktivitetssett som gave til henne.
Takk for tips
Har du forslag til noen pc og DS spill? Skal også ta meg en tur til Panduro på mandag. Har jo vært der en del ganger i det siste, men ikke tenkt på aktivitetssett som gave til henne.
Takk for tips
Det hun spiller mest nå er Josefine på DS. Og litt Super Mario.
Det er vel egentlig Josefinespillene hun liker best på pc også når jeg tenker meg om.
Min 7-åring har ønskelisten klar. Der står det:
-Littlest Pet Shop bamse
-sminke-Littlest Pet Shop
-Littlest Pet Shop figuerer
-Littlest Pet Shop hus
-kosebamse
-hull i ørene
-kamera
Eg har kjøpt brevsett med japanske figurar på, papir og konvoluttar og klistremerker (i Hello Kitty-stil) til venninnes 8-åring. Det brukar vera poppings når ein er stor skulejente